dissabte, 23 de juliol del 2011

Escrits de Zappa I

En fi, començo un blog. No us preocupeu, no sera un d'aquests blogs de Sóc-una-anima-sensible-mireu-les-meves-precioses-reflexions. No tinc interès en això, no és el que vull fer. Aqui parlaré de les coses que m'interèssin, i la meva vida personal no m'interessa ni tant sols a mi. Parlaré de tot, perque tinc una curiositat molt àmplia i no tinc gaires limits.

Com resa el titol, de tant en tant, quan no sapiga de què parlar, traduiré escrits i articles, no només de Frank Zappa, sino de altres persones que vegi que han dit coses prou interessants com perque siguin difoses el màxim possible. En aquest cas us porto l'avís que Zappa va publicar al seu àlbum de 1985 Frank Zappa meets The Mothers of Prevention com a paròdia del avís que el PMRC volía que aparegués en tots els àlbums de música que poguéssin contenir lletres satàniques, sexuals o ofensives. D'aquesta història ja en parlaré en un altre moment, que també té la seva gràcia. Millor paro d'avorrir-vos i us poso el text, gaudi-ho:


AVÍS/GRANTÍA: Aquest àlbum conté material al qual una societat verdaderament lliure no tindría por ni el suprimiría. En algunes àrees socialment retardades, fanàtics religiosos i organitzacions politiques ultra-conservadores violen el teu Dret de la Primera Esmena intentant censurar els álbums de rock & roll. Nosaltres sentim que això és anticonstitucional i antiamericà. Com a alternativa a aquests programes subvencionats pel gobern (disenyats per mantenir-vos dòcils i ignorants), Barking Pumpkin està complaguda de proveir un estimulant entreteniment audio digital per aquells de vosaltres que heu sobrepassat el ordinari.
El llenguatge i conceptes aqui continguts estan GARANTITS PER NO CAUSAR ETERN TORMENT EN EL LLOC ON EL TIO DE LES BANYES I EL PAL AMB PUNXES PORTE ELS SEUS ASSUMPTES.
Aquesta garantía és tant real com l'amenaça dels video-fundamentalistes que fan servir els atacs a la música rock en un intent de convertir Amèrica en una nació d'estupids que envien checs per correus (en el nom de Jesucrist). Si hi ha un infern, el seu foc els espera a ells, no a nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada